Plugg(häst)

DEn där uppgiften jag skulle skriva igår tog mycket längre tid än vad jag trodde. Nu är jag klar med den och då har jag suttit i 45 minuter idag också. Inte kul alls. Nu är jag trotts allt klar och hoppas på att jag gjort rätt. Nu ska jag göra något roligare inom skol arbete, projektarbetet! Ska läsa lite om Lovas ras och sånt sen ska jag ta mig något lätt att äta innan jag sticker ut till stallet och rider tillsammans med Irma! Kul att se hur Lova går med andra hästar, har aldrig ridit ut tillsammans men någon på henne så det blir intressant!
Nu måste jag sätta fart så jag inte blir kvar här för länge!
pusshei
Finaste <3

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0