Helgen

Plugg plugg och mer plugg. Det är det som har snurrat i huvudet idag plus andra tankar där man inte känner sig tillräcklig och att man är tråkig. Vet inget värre än att få höra att jag är tråkig. Blir allvarlig ledsen när jag hör det. Menmen nu ska vi inte tänka på det negativa. Jag har haft en mysig helg. Igår var det snack om lite fest med gänget. När det inte gick så blev man såklart lite besviken men ställde snabbt om mig på chill kväll istället. Skulle jag festa igår så var det bara med gänget hade inte lust med något annat fest. Krogen är dessutom svårt när man är pank som jag. Kvällen slutade ändå med att dricka. Först till middag ute med Alex och sen hemma hos honom. Passade mig perfekt.
Kommit på det att när man inte är singel så känner man inte samma party sug och att träffa nya människor. Kan gott och väl nöja mig med dem jag har. Hellre få bra kompisar än många som man inte vet var man har.
Kort och gott. Lugn men kul helg. Thats it. Nu ska ja plugga vidare!
Haha fula vi är!


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0