Heisannn

Alltså sämst uppdatering. Jag vet inte varför eller vad som gjort att jag bara slutar ibland. Allt är lite knas ibland. När jag inte bloggat har allt rullat på lite till och från har jag velat bara dö men det har alltid lösts sig i slut ändan och jag måste bara se till att jag kan klara av atv hantera två mycket bra saker samtidigt. Inte svika någon Lina var rädd om dem du har nu.
Igår var jag hemma och var lite små sjuk. Något knasigt där men under kvällen igår blev allt bättre. Sov hos världens finaste Alex. Han är allvarligt välrdens finaste person, insida ut. Kan stirra på honom hela nätterna och prata om allt mellan himel och jord och aldrig vilja sluta. Igår så blev det sent för vi hade så mycket att säga. Galet vad han får mig att må bra och (utan att det här ska låta jätte fel) vad mycket han älskar mig och vad jag älskar honom. Önskar att alla kunde få ha en sån fin kille i sitt liv.
När vi vaknade i morse ville jag helst ligga kvar. Men jag bet ihop åkte till skolan och gjorde det jag kunde där. Snackade med brudsen och skrattade. Var länge sen det var vi 3. Vi tog lunch dejt på Donken. Snackade om allt möjligt och mycket om studenten som faktiskt bara är 3(!!!!!) månader iväg. Kötta på nu bara så ska allt gå bra. Nu har jag pluggat lite så jag bara an skriva klart uppgiften snabbt ikväll. Nu ska jag faktiskt springa och byta om, ridkläder ska på och ponnyn ska motioneras. Hon kommer vara piggelin idag. Skojjigt värre hon är så himla gullig den där lilla krabaten. Efter mer än 1 veckas skrittpromenader så ska vi börja rida igen. Mycket mycket kul.
Nu har jag babblat sönder om inget och allt. Har inte tid att sitta här längre. 
heidå
i torsdag var de festtt, Bästa bästis Tobbe från vänster, hjärtat i mitten och en lite sådär småfull Lina

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0