Babbel

Ponnyn var pigg idag, hon viste liksom inte riktigt var hon skulle ta vägen. Så himla söt är hon. Alltid lika glad och positiv. Hon är nu borstad och riden. Imorgon kör jag på det igen bara. En annan (hehe) är ju ledig i morgon. Ska göra klart en uppgift nu och maila in till min lärare och sen är jag ledig för ikväll. Eller ja typ, ska läsa på lite inför projektarbetes redovisning som jag ska börja skriva på imorgon innan jag åker och myser med mitt hjärta. Ska se till att skriva klart det här snabbt nu och sen ska jag duscha läänge och lyxa till det för mig själv helt enkelt. Måste tänka på sig ibland också. Alltså jag har ju inte så mycket att berätta så jag tror jag är klar nu och köttar på historia uppgiften, hejja Lina weho...
pusshei
Stilig i ridhjälm och allt

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0