9 mars 2013

 
Så grym här vaa! Nej inte direkt. För tillfället sitter jag hemma hos Alex men han är inte här. Han är iväg och tränar och han ska jag hämta om mindre än 1 timme. Så tillsvidare kollar ja online resultat från Södertäljes regionala hästtävling. Tilda tävlar där idag så väntar på hennes start. Snart är det dags, hoppas verkligen att det går bra för henne!! Annars idag så har vi varit i Täby, Alec köpte ett par skor och jag skulle kolla på en vår jacka, tror ni jag hittade någon.. ? nej såklart. Har så svårt att bestämma mig.. Blir lite ledsen haha. Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt, jag är pank som vanligt så det blir bara att chilla här i guess. Men that's it guys, kyss

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0