Tjo

Okej, har inte skrivit här på evigheter! Om man kollar hur allt var då och nu så är nästan inget sig likt. Jag har bokstavligen talat slängt bort de senaste 3åren. Alla som fanns där då finns inte här nu och, fan det känns så mycket bättre. Hälldre såhär, inga nära vänner än det som var förr! Nog om det, huvudsaken är att det känns bättre.
Jag har hunnit med att ta studenten, fått ett toppen sommarjobb, varit i Grekland en vecka med pojkvännen och lite annat smått och gott. Börjat sätta igång ponnyn igen efter vila men ska ha en kiropraktor ute till henne på torsdag för att kolla igenom henne. Vill göra sånt ibland. Mamma och jag har även kommit fram till att vi ska byta stall, flytta till ett mycket mindre som ligger närmre oss. Har inga "ridpolare" kvar där jag står nu och vill ha närmre till ridhus och träningar så det blir nog bra. Vet bara inte när det blir men förhoppningsvis så snart som möjligt! Det ska ju va kul att åka till stallet och nu är det inte alltid det. Inte pga av ponnyn, verkligen inte, bara allt annat!
Ja så ligger det till.. Enough från mig puss!


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0