Tillbaka?

 
Har funderat fram och tillbaka om jag ska börja skriva här lite igen. Ibland känner jag sug efter det och ibland inte. Nu känner jag sug men är inte med i huvudet egentligen för att kunna blogga på ett bra sätt. Vill inte vara nån som söker uppmärksamhet eller vill att folk ska tycka synd om mig men livet är väl inte direkt det bästa just nu. Tänker absolut inte gå in på några detaljer. Har människor runt om mig som jag kan prata med om man säger så här, det kommer art bli fler. 
Allt har förändrats rätt rejält kan man säga jag har min kille, han är det finaste som finns och den ända som förstår och har förstått mig. Ponnyn sålde i somras men förhoppningsvis har jag något annat spännande på G som kan få mig på lättare tankar. Har fått saker i skolan inställda pga hur det är med mig. Så ikväll ska jag fly härifrån till Åkersberga och sova hos mitt hjärta. Så att jag faktiskt kan sova.
Ska se till att de blir lite mer här. Kanske kan va bra att skriva vad man gör ibland?
Puss/ Lina

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0