Skola nu!

Sitter på bussen påväg skolan. Igår hade jag det mysigt med killen men det var väl en sak som hände som jag blev jävligt besviken över. Kan helt enkelt inte lita på någon här i världen känns det som. Hur som helst så blev jag väl lite små ledsen och mest arg.
Nu på morgonen ska jag inte på lektion utan ska göra en annan sak. Hoppas verkligen på att allt funkar som det ska. I eftermiddag ska jag få tag på Jennifer som har ponnyn jag ska hämta i helgen. Planera när vi ska komma på lördag och sådär. Längtar verkligen, ska bli skönt och kul att lägga tankarna på något annat för en gångs skull. Snart är jag framme vid station så vi hörs när jag kommer hem.
 

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0