Nyheter!

I helgen så händer det stora saker. Då kommer jag åka till Uppsala och hämta hem en ponny som jag ska ha på tillridning. En super fin häst som blir 5 i år som har framtiden framför sig. Ska bli så skönt att få något att lägga tankarna på. För nu är det lite små jobbigt liksom. Så om jag då har en ponny att lägga ner tid på så kommer det nog gå lite lättare med allt annat. Förhoppningsvis funkar det med stallplatsen. Blir troligtvis bara tillfällig för sen kanske jag flyttar lite närmare där jag bor. Men nu ska jag tänka på allt posetiva som kommer med en häst!
  • Kommer spendera mer tid ute = Kommer känna mig piggare och fräshare!
  • Alla de onödiga timmarna i soffan kommer försvinna och bli till underbara i stallet
  • Få tillbaka det där bandet mellan häst och ryttare.
  • Lätta på jobbiga tankar genom massa uteritter.
Det där är bara 4 små punkter men det är något som förhoppningsvis kommer få mig att må lite bättre. Imorgon är det tisdag, men inte en vanlig tisdag utan min pappas födelsedag. Jag går i skolan mellan 11 och 12. Sen ska jag nog hem och baka lite samt fixa med lite plugg. Ska försöka få tag på en person på skolan också som jag behöver prata med. Det är väl det som jag kan tänka på nu. Allt är väldigt upp och ner hoppas att stormen lägger sig snart och att allt det här ''dramat'' kan försvinna. Trött på omogenhet från flera sidor. Livet blir knappast enklare kan jag ju säga.
här har vi den fina lilla ponnyn!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0