Kom igen nu Lina, blogga bara

Är sugen på att blogga hela tiden men orkar aldirg ta fram datorn men nu har jag både tid och lust!
Hur har den senaste veckan sätt ut då? Hängt massvis i stallet med mysiga ponnyn. Jag gillar henne verkligen och hon har gjort små framsteg redan nu, tror på henne det kommer nog bli något bra av henne. Speciellt med hennes personlighet och psyke. Fina fina Lova.
Min pojkvän är den bästa man kan tänka sig. Har sökt så mycket stöd hos honom och fått så mycket tillbaka. Mitt liv är helt upp och ner nu. Utan Alex hade det här aldrig gått. Vi har pratat om allt mycket under veckan och han har fått mig att tänka på andra tankar jag helst bara vill lägga mig under täcket i sängen och inte gå upp där ifrån. Är så osäker på var jag har någon förutom han just nu. De som jag pratat med säger att det kommer bli bättre och jag vet ju det men Alex är den ända som verkligen gör något åt det och försöker hela tiden få mig på bättre humör. Han är en på miljonen och den ända personen som någonsin känt mig utifrån och in.
Ikväll ska han iväg på kryssning med flera kompisar, hade gärna velat följa med men har skola som måste göras och hästen som måste tas hand om. Hoppas att inget går fel ikväll så jag inte behöver oroa mig ännu mer hehe. tönt man känner sig.
Ikväll borde jag verkligen ta tag i lite plugg men känner inte för det alls. Har en låång dag i skolan imorgon så vill vara laddad för att orka gå den och göra mitt bästa. På morgonen har jag tid med kuratorn, prata lite med henne och se vad hon tycker och vad jag tycker. Jätte skönt att ha henne att prata med.
Sådär, långt inlägg men jag ska försöka komma tillbaka här och skriva mer!

Kommentarer
Postat av: tilda

jaduu de va ju så underbart!

2013-01-30 @ 18:26:40
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0