Kärleken

Inget kan beskriva hur otroligt mycket jag älskar honom. Han kom in i mitt liv när jag som minst letade efter något. Men helt klart när jag behövde det. Jag förstod för första gången hur det var att bli älskad av en annan människa. Att ha någon som brydde sig hela tiden och som frågade mig direkt om det var något som var fel om jag visade det de minsta.
Han tittar rakt in i mina ögon och säger hur mycket han älskar mig. Jag skulle aldrig kunna byta ut honom. Han är den finaste personen jag träffat. Har ett hjärta av guld och öppnar sig om man kommer åt de rätta punkterna. Han känner mig utan och innan. Bättre än någon annan. Och jag älskar honom mest av allt. Världens finaste.


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0