16 januari

Imorse så började jag klockan tio. Hade egentligen bara en timmes lektion där vi kollade på en film om Vasa tiden och sen pratade vi om några frågor i boken. När jag säger vi så menar jag mig själv och två andra killar. Frågan är var alla andra var. Inte mitt problem i alla fall. Efter vi hade gjort det fick vi egentligen åka hem och läsa ett kapitell i boken tills nästa vecka men duktig som jag var så satt jag kvar i skolan och läste allt där istället. På det viset fick jag det gjort och slipper tänka på det nu under helgen och början på nästa vecka. På eftermiddagen här hemma har jag också suttit med skolarbete. Såhär flitig har jag inte varit på hela läsåret, känner att det är dags att ta tag i skolan och få saker gjort. Insåg att det faktiskt inte var så jobbigt att skriva de där uppgifterna som jag trodde att det skulle vara. Om en timme ska jag smita här ifrån och åker till Åkersberga och spenderar natten hos killen. Imorgon är det en lång dag för mig. Första på hela den här terminen. Men det ska nog gå bra, hoppas jag i alla fall. Nu ska jag sticka iväg och fixa lite saker sen om en stund åka till Norrtälje. Ha det super!
gammal bild från sommaren...

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0