15 januari

Haft en enkel lektion i skolan idag. Väldigt skönt måste jag säga. Handlat på vägen hem och nu ska jag ställa mig och baka. Pappsen fyller ju år idag så ska göra hans favorit bakelse. Mamma och jag köpte sen sån här kaffe kapsel maskin igår så jag tänkte ta mig en chailatte till bakandet. Blir toppen ska ni se. 
Annars då. Jo igår natt var det lite små jobbigt. Låg och pratade med Alex i telefon i en timme och tårarna sprutade. Men att höra hans röst fick mig att lugna mig lite och tillslut skratta lite. Tur att han får mig på bättre humör när jag egentligen bara vill lägga mig och dö. Han är riktigt fin han. Känner mig utan och innan vet precis vad han ska säga och inte säga. Den personen som vet mest om mig skulle jag tro som jag aldrig har behövt dölja något för. Tänkte ta och skrva ett litet deep shit inlägg senare om hur saker förändras typ. Ska nog bli intressant att få ner på datorn.
Men nog om det nu för jag måste sätta igång med mitt bakande om det ska bli klart nån gång. Borde ta tag i lite plugg idag också så bara att sätta igång.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0