Soffan är min bästavän

Sitter i soffan hemma med pappa som sälskap som jobbade hemma idag. Rätt mysigt att bara vara han och jag ibland. Har suttit och kollat på lite hästgrejer, blir så sugen på att köpa lite fina saker åt Lova. Dessutom nu när jag äntligen fick ett efterlängtat brev från CSN att jag inte är återbetlningsskyldig längre och har fått studiebidrag för januari. Underbart måste jag säga. Något positivt med denna fredag i alla fall. 
Mamma kommer hem om runt en halv timme och då ska hon följa med mig till stallet och filma när jag rider. Ska ha det till projekt arbetet och kanske kan visa något här. Får se vad jag tycker helt enkelt efter jag har sätt det själv. Tycker det är jätte kul att ha med mig mamma ut till stallet. Vill att hon också ska få ett bra band med Lova och lära känna henne. Speciellt när jag tror så pass på Lova så vill jag att hon ska känna sig som en i ''familjen'' haha eller hur man nu ska säga. Så min eftermiddag ska helt enkelt spenderas i stallet tillsammans med mamma och Lova. 
Hör av mig mer mot kvällen sen om vad jag gör och kanske slänger in något åsikts inlägg eller liknande. 

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0