Nejmen Hej!

Det här med att blogga verkar ju gå bra för mig haha!
Nej men efter skolan så är jag oftas trött och hamnar i soffan och huvudet är helt slut. Sen åker jag ut till stallet och fixar med ponnyn och myser lite där. Väl hemma så burkar jag bara vilja sova så bloggen glömmer jag, speciellt när man ligger i killens famn. Då finns det faktiskt inget annat man tänker på än just han. Åh jag är så kär hihi..
Igår träffade jag Matilda för första gången på 1månad. Jag har saknat henne som bara den. Kändes skönt att prata med henne och få allt löst, var som en tung sten fall från mitt hjärta och jag kunde börja se allt ljusare igen. Svårt att förklara men var på ett så konstigt glatt humör igår. Dessutom så firade jag och Alex 5månader tillsammans. Åh han är så himla fin, kunde inte varit lyckligare än vad jag är när jag är med honom. Vi hade jätte kul igår, massvis med skratt och prat. Känner mig så trygg när jag är med honom.
Idag vände jag efter 5 minuter gick tillbaka till Alex. Min lärare var sjuk så låg och halv sov ett tag tills han skulle till skolan. Sen åkte jag hem också och placerade mig i soffan. Men nu ska jag faktiskt ta tummen ur röven och åka till stallet och pyssla och rida min gullis. 
Puss!

Kommentarer
Postat av: Tilda

<3

2013-02-21 @ 13:42:25
URL: http://matildamelkerssons.blogg.se

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0