Jobbig dag

Minst sagt upp och nedvänd dag. Haft panik och ångest. Hemsk dålig klump i magen. Men allt löste sig tillslut och jag hoppas att det kan funka såhär.
Fixade alla höpåsar och tog in alla hästarna idag. Imorgon ska jag mocka hela stallet, fixa alla höpåsar och ta in alla hästarna. Blir en hel dag i stallet kan man säga! På kvällen kommer mitt hjärta hit och lagar mat åt mig (hehe) och myser med mig. Skulle aldrig vilja vara helt ensam hela kvällen här. Nu kollar jag på film med mammi o pappi. Men måste faktiskt röra mig mot sängen och sova. Ska upp 7 imorgon. Inte så frestande men.. Cash is king!
Puss o godnatt!


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0