Helgen i kort format

Har inte bloggat på hela helgen och ber om ursäkt för det. Har bara inte hittat tiden för det alls. Drar lite snabbt vad som hänt. I fredags natt åkte jag och hämtade Alex i Åkersberga kom hem sent men det brydde jag mig verkligen inte om. På lördagen så gick vi upp runt 12, käkade frukost mös lite och åkte in till Norrtälje och fixade Alex armband som han fått av mig och och fick välja ut ett litet armband som liten födelsedags present. Vi hängde lite i stallet och bakade nästan hela kvällen sen. På söndagen så var det min 19års dag, släkten kom hit och firade mig och på kvällen åt vi två middag på resturang på G tillsammans med mina föräldrar. Vi stannade även kvar i baren och firade lite! Fick lite presentkort och pengar av släkten. Ett duntäcke av mamma och pappa. Av min fina pojkvän har jag fått en utomlands resa som vi ska ta efter min student. Just nu lutar det mot Grekland. Han är ju bara för fin han.
Igår var vi båda hemma hela dagen och segade. Åt tårta och godis. Riktiga tjockisar vi två alltså. Idag hängde jag i skolan i 3 timmar och nu sitter jag här med datorn i knät, precis käkat lunch och ska snart sticka ut till ponnyn och rida lite. Ikväll har jag massvis med plugg att göra men ska försöka få in ett deepshit inlägg senare.
pussar!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0