Hej, plugg kan ta sig

Sitter hemma hos Alex nu med en hel drös av industrerings uppgifter som jag ska göra. BLÄ vill bara spy på dem och kommer aldrig bli klar. Har typ 42 kvar så tror allvarligt jag struntar i dem nu. Kommer på nån bra ursäkt imorgon och sätter mig med det imorgon kväll eller nått. Är trött och vill bara mysa med min kille nu. Skolan gick bra idag i alla fall.
Imorgon ska jag prata med kuratorn har massvis med frågor och tankar som ja vill dela med mig av till nån som inte liksom kan lämna mig eller bli sur på mig beroende på vad jag gör. Annars så går jag lång dag och vill helst bara döda någon då. Förfhoppningsvis får jag sova på fredag. Längtar redan i så fall.
That's it! pusshei
 
japp sådär vill jag göra. oldie på bilden alltsååå

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0