Freedag

Hoppas alla hade en bra alla hjärtans dag igår. Jag mös hos Alex på kvällen, det var super.
Idag vaknade vi upp vid halv 11 låg kvar i sängen ett tag sen gick vi upp och åt massvis med frukost. Det är något vi är väldigt bra på, att äta frukost alltså. Jag åkte hem vid halv 2 för att ta mig ut till stallet och mysa med min andra favorit. Red henne lite på volten och hon var jätte duktig. Så positiv till arbete och öronen är spikrakt framåt hela tiden. Så himla söt!
Ikväll ska jag ta det lungt fram tills runt halv 10 ikväll då jag ska ut till stallet och kvällsfodra. Sen blir det nog bara att hoppa i säng för jag ska upp kvart över sju imorgon och åka på arbetsintervju typ, vet inte hur jag ska förklara det men ungefär något sådant. Ja det var lite planer för nu och senare. Hör nog av mig mer senare också.
puss

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0