Fredag kväll woho

Jag är så uttråkad så jag bara vill gå och dö. Okej nej inte riktigt så allvarligt är det inte. Men såhär tråkigt har jag inte haft det på länge? Musik spelas i mina öron och jag funderar på vad jag ska hitta på nu. Ta med mig datorn upp och slå på en film eller spela lite Sims 3? Eller så gör jag något sjukt och städar mitt rum nu. Men varför inte? Visst det är mitt i natten men ändå! Har massvis av energi. Har på bra musik i öronen och städar röven av mig och lägger mig i en ny bäddad säng? Helt perfekt. Nej nu jävlar ska jag gå upp och göra det.
Ni andra som super skallen av er, hoppas ni har kul. Jag ska städa. Thats it! ;)


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0