Allt och inget

Äter lunch och funderar på livert.. eller nej jag äter faktiskt bara och kollar på lite hotell i Grekland. hehe! Har hittat ett som är sååå fint och ön och stället verkar vara superduper mysigt. Längtar till jag och Alex sticker iväg en vecka bara vi två. 
Men innan dess har jag 4 månader i skolan kvar... 1prov i dag som jag inte vet om jag kan eller inte. Hoppas att jag lärt mig något. Får ta och läsa igenom allt nång gång till innan jag åker iväg och skriver provet. Nästa vecka har jag ett prov till imorgon ska jag vara klar med typ 72 instuderingsfrågor. Jag har gjort 12 stycken. Haha misslyckat eller vad? Men snart är det sportlov och det är ju fatiskt skönt måste jag säga. Men nu har jag verkligen inte tid att sitta här och babbla om inget. 
Rörigt inlägg jag vet men nu måste jag kila och mysa... med mina skolböcker. 
pusshejjj
Lova imorse, gullplutt

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0