Allmänt babbel bara

Jag har varit trött exakt hela dagen och det är fortfarande inte bättre. Sitter här och vill egentligen ligga i sängen och sova men känns väldigt onödigt att göra det nu. Sova får jag göra senare. Kan ju sova hur länge som helst imorgon, mega mega skönt!
Lova var hur pigg som helst idag och verkligen på tårna. Trippade fram och kollade snett på det mesta och tyckte allt var lite små läskigt. Men vi klarade av det utan allt för stora konflikter. Man kan ju säga att hon är väldigt lätt övertalad. Hoppas verkligen att hon fortsätter på den här vägen för då kommer henne utbildning vara jätte rolig. Så som det känns nu kan hon nog bli en väldigt rolig ponny att rida, mycket energi som hon vill göra sig av med. Vill bara ha vår nu så vi kan sätta igång på riktigt med arbete från marken ordentligt, löshoppning och så småning om börja hoppa henne. Ska bli så himla kul.
Nu till något helt annat, i helgen ska jag faktiskt jobba lite ute i stallet. De ska åka bort så jag ska fixa till hästarna och sådär. På lördagkvällen kommer Alex hit och vi är ensamma. Mamma och pappa ska på konsert så vi två får huset för oss själva. Mysigt kommer det bli, laga god mat mysa framför TV och ingen som stör än. Perfekt!
Imorgon är det som sagt sova först som gäller, ska se om jag orkar åka in till Norrtälje och kolla i lite affärer innan jag åker till stallet och fixar där. Sådär ja, nu har ni lite infor för er som bryr er haha!
 

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0