Om mig!

Hejsan alla som läser!
Jag heter Lina Larsson är 18år och bor i staden Norrtälje som ligger 8mil norr om vår fina huvudstad Stockholm. Jag pluggar just nu i gymnasiet till hästskötare. Som ni kanske förstår av det så har jag ett brinnande hästintresse. Har en tävlingsponny som jag nu rider och tävlar såklart. Hon kommer dyka upp en del här i bloggen som sagt. Annars så är jag en väldigt sprallig tjej. Ung och dum och gör mycket fel men även rätt. Jag är nog en person som är rätt svår att lära känna bra. Är väldigt reserverad och umgås inte med vem som helst hur som helst. För att jag ska kunna umgås med nån måste du nog vara riktigt speciell eller verkligen vinna min respekt. Tyvärr är det en väldigt dålig sida då det skär ned vem/vilka ja kan/vill umgås med.
Men nog med det där, annars om mig då. Jag har ett brett musikintresse, inte bara lyssnar jag på nästan all sorts musik utan jag har den stora lyckan att faktiskt kunna sjunga rätt bra och har inte allt för svårt att lära mig spela nya intrument. Gick i musikklass när jag var yngre så det är en grej som fått en till den man är!
Vad ska man mer säga.. Ja men det här är lite av vad jag är och mer kommer ni väl få reda på genom att läsa min blogg helt enkelt.
Jag hoppas ni vill stanna för det skulle verkligen betyda super mycket för mig! Skulle det vara något ni vill fråga så får ni bara slänga iväg en kommentar så ska jag göra mitt bästa för att svara på den!
Puss o Kram!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0