Trött var namnet

I dag är jag trött, riktigt trött. Midsommar firande kan ni nog förstå att det var igår. Jag var hemma hos Tilda. Vi plus Lovisa, Linda och Irma käkade middag och spelade ett litet spel. Runt 8-9 tiden så dök Alex, Tobbe, Martin Robin upp. Vi höll verkligen igång hela kvällen ute fram tills klockan var runt 2. Då drog vi in. Chillade i soffan, jag, Tobbe och Alex satt och sjöng till Tarzan låtar haha. Så slutade den kvällen. Riktigt riktigt lyckad med mina fina bästa vänner plus lite nytt folk helt enkelt. Jag är verkligen nöjd och hoppas att de andra också är det.
Nu har jag hamnat i soffan framför Top Model. Jag ska inte göra ett piss idag. Bara ta en riktigt jävla lugn dag. Det behövs haha.
hade den här klänningen på mig igår också. Kändes som den passade in bra på midsommar.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0