Tjena guuyys

Idag har det bara varit en slappa i soffan dag. Det regnar om vart annat ute så det är ju inte så att man är så taggad på att gå ut. Vill också ge massa tankar till min fina vän Matilda som ligger på sjukhuset med brutet ben. Älskar dig vännen och vet att det kommer gå bra. Du är en stark person. Men mer till vad som kommer hända idag. Inte mycket tyvärr. Har kollat på Top Model hela tiden och snart är det final haha, jag roar mig. Vi ska åka iväg och hämta en bil om en stund men det bli då det.
Pussar o Kramar
sexyyyy haha. puss på dig vännen

Kommentarer
Postat av: Anne

Ååh, vad avis jag blir nu:D Kramar

2012-06-24 @ 17:49:24
URL: http://enligtannie.blogg.se

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0