tisdag var det

Hejsan fina läsare!
Hoppas allt är bra med er idag, men mig är det bara bra. Hämtade min bror i Norrtälje tidigare och gjorde sedan pannkakor till frukost. Har messat lite med Tilda nu och det är väl bestämt att vi åker in till stan ikväll och chillar. Det blir riktigt nice måste jag säga. Var ett tag sedan vi sågs, haha ja i fredags. Borde nu eller ja måste åka ut och städa på min pappas jobb, måste ha lite money hehe. Ska ringa han och kolla så det inte är någon där för annars blir det jobbigt att städa. Har faktiskt påtal om inget mejlat på två hästar de senaste dagarna. Letar efter en foderhäst och nu har det dykt upp två annonser som lät intressant så jag slängde iväg varsit mejl till dem och får se vad jag får för svar. Ska ta och mejla på de som låter intressant nu fram över för annars kommer jag aldrig hitta något.
Men det var allt för nu. Vi hörs nog lite senare under dagen.
pusss
fina ponnyn får stå för bilden.. åh vad ja kommer sakna henne :(

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0