summerfeelings



i sommar vill jag bli galet riktigt kär. hur töntigt det än låter när man skriver det och för er del läser det så vill jag bli det. Ni vet sådär överdrivet lycklig av att bara höra personens namn, bara att le när man ser ett sms eller hans namn på telefonen när det ringer? Jag vill verkligen. Hoppas att den där dröm grabben kan dyka och förvandla min sommar med stora steg. Skulle ju vara helt underbart. Hela våren nu har jag bara hoppat mellan olika grabbar på fest och haft de efter sig som bara är ute efter ett ligg eller två. Nu ska det fan bli slut med det, (eller till viss del haha bus) ska hitta någon som är värd mig och som tycker om mig för den jag är och inte vad jag har att ''erbjuda''.
Knas inlägg men that's it.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0