seg söndag

Idag har jag verkligen inte gjort något super viktigt alls. Men det är ju som sagt de första dagarna på sommarlovet och som jag sa till min pappa för en stund sen "ska sova igen all sömn jag missat den här terminen nu" haha ja så ni vet var ni hittar mig större delen av dygnet! Imorgon ska jag dock försöka ta mig iväg någonstans och göra nått kul, träffa nån kompis eller liknande. Har precis bakat klart en cheesecake som jag ska gotta mig i ikväll. Kanske ska bjuda hem någon hit imorgon som får ta och hjälpa mig äta, haha.
Men ja det var väl allt som jag hade att säga nu. Inte så mycket som hänt liksom..¨
pusss

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0