Lite om allt typ

Hejsan!
Igår var jag ju ute hos Irma. Blev erbjuden att jobba den här veckan och halva nästa vecka och det tog jag emot med öppna händer. Som sagt cash is king! Så nu blir det massa lek och skojj med ridlägerbarnen. Så nu kommer jag nog ha lite svårt att uppdatera men det får väl försöka bli sent på kvällarna eller ja vi får se helt enkelt.
Hur är allt annars? Har varit bättre och sämre. Men klaga ska jag väl inte göra. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa lite grejer innan jag måste åka iväg igen. Måste även få tag på min mamma och prata lite med henne. Hon som alltid lyssnar, I love her♥
Men vi höörs pusss
världens bästa thailand, ska man dit i år igen kanske? skulle vara underbart

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0