Jag vill ha så mycket mer än vad jag egentligen har.

Är för tillfället väldigt nöjd med hur allt är och funkar. Men ja vi kommer till det där men. Jag vill ha mer, speciellt den där förbaskade kärleken. Är så jävla redo att bara träffa någon och inleda något mer seriöst, är trött på att bara springa runt från person till person och aldrig få mer en något one thing liksom. Men hur i helvete ska man bära sig åt för att träffa någon som vill precis samma sak som en själv och någon som man klickar med. Det ska ju vara allt det där och allvarligt så känns det ju väldigt omöjligt. Jag är nog inte ensam om det. Men nu är det ju sommar och allt kan verkligen hända så förhoppningvis så kanske man träffar någon nu i sommar efter många ute kvällar. Har ingen aning om hur det kommer bli och för att få något att ens kanske hända så ska jag vara öppen för det mesta. Men veta var gränsen går.
1.2.3 let's do this!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0