Im Sorry!!

Alltså ledsen föör sämsta updaten guys! Men de senaste dagarna har jag spenderat tillsammans med Tilda. Vi har chillat och snackat och träffat kompisar. Ikväll så var vi hemma hos Linda och Mia med Nicko Gabby och Henke. Hade en ur mysig kväll med massa skratt, snack, musik och mys. Riktig lyckad kväll. I morgon så får vi gäster då min bror slutade 9:an nu i veckan. Så då blir det till att umgås med släkten helt enkelt. Sen på kvällen kanske jag och Tilda ska dra iväg till Nicko men vi får se. Nu ska jag tvätta bort mitt smink och sätta mig på mitt rum och lyssna på massa grym musik som jag glömt bort fanns.
många pussar!

haha gullig bild från några veckor sen. johanna, ja, tilda och fredrik

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0