helt sick!

En sak vet jag nu. Mina föräldrar ska inte se project x, för då kommer de aldrig låta mig ha fest hemma igen. Fa-aan vilken sjuuuk fest. Jag blir ju inte lite taggad på att dra ut och köra alltså, eller varför inte dra igång något eget här hemma. Dock lite svårt när ens föräldrar är runt hörnet hela tiden. Nej men äsh får köra iväg dem en helg och ställa till med ett riktigt jääävla party! åh är så suuugen. Får ta och dra med mig någon 18årig kompis och dra ut istället för att dämpa party suget lite ;) Meeen nu ska ja tagga vidare här i sängen, ensam. Skulle va rätt mysigt att sova med någon sötis ikväll påtal om inget! :)
pussss

avslutnings klädsen -12

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0