Godmorgon!

Godmorgon säger jag!
Har varit uppe i runt en halv timme. Käkat frukost och sånt där. Om en stund ska jag åka ut till Irmis, dock är det as vidrigt väder idag. Det regnar och blåser plus att det typ är 10-15grader ''varmt''. BLÄÄÄÄ. Vad är det här för jävla sommar?? Blir allvarligt talat ledsen. Men förhoppningsvis så vänder det, säkert tills när jag börjar jobba i juli. wohooo... Nej nu ska jag inte vara bitter och negativ, jag har det rätt bra ändå. Men nu ska jag sluta babla om inget och göra mig iordning för att dra.
pusss
det här var i våras, som om man skulle gå ut sådär nu liksom??

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0