godkväll!

Den här dagen har varit riktigt skön. Satt ute i solen de första timmarna jag var uppe, lyssnade på massa bra musik och pratade med fina Tilda i telefon. Något tråkigt som hänt idag var att vi har varit tvugna att avliva våran äldsta katt. Han var 17år i år och var nu helt slut så det kändes bäst att göra det enklare för honom vilket betydde att ta bort honom. Nu slipper han lida i alla fall. Fina fina Bosse.
Ikväll så ska jag kolla på fotboll, Svergie spelar sin EM premiär match. Egentligen så är inte jag alls intresserad av fotboll men får väl heja fram Svergie nu då. Imorgon ska jag troligtvis åka in till Grönan och kolla på Lenny Kravitz. Det blir kuuul. Men nu ska jag väl snart vara lite social mot mina föräldrar och kolla på TV:n.
pusss

bästa vännen och jag får stå för bilden

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0