fucking sommarlov!

Jag vill säga grattis till alla som tog Studenten i Norrtälje idag. Ni var fan glädje spridare när ni åkte runt på flaken och var glada. Jag längtar som en dååååre inför nästa år då det är min tur att sprida glädje. Ta studenten och säga hejdå till skolan för gott!
Nu däremot inleder jag mitt absolut sista sommarlov. Tanken skrämmer mig lite grann men skönt ska det bli. Ikväll ska jag nog åka ut till Irma och hänga med lite polare. Egentligen så är jag mer sugen på att dra på värsta festen och supa mig skit full och vakna upp någonstans och inte komma ihåg så mycket från kvällen (hahahah) men det får väl bli någon annan gång. Tänkte vänta med att åka ut dit tills min mor kommer hem och kanske rent utav äta middag med min familj, får se. Tänkte i alla fall att jag ska börja skirva mer här nu i sommar för att komma ihåg vad jag gjort och inte gjort haha.
Bjusar på somriga bilder och glada miner!




det är okej att va lite ego ibland

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0