första dagen på sommarlovet nudå!

Godmorgon säger jag. Kanske lite fel när klockan är runt 14. Jag har i alla fall precis ätit frukost och ska nu hoppa i stallkläderna. Provridning av min ponny står på schemat idag. Kommer nog kunna komma upp ett litet känsligt inlägg senare ikväll om just hästen. Min älskling....
Igår hade vi det i alla fall trevligt, jag, Irma och Salme var hemma hos Johanna och Fredrik på deras landställe. Vi snackade massa skit och bara tog det lugnt. Helt tvärtemot från vad jag egentligen hade lust med att göra men så kan det va.
Nu kan jag inte sitta och skriva mer här, måste kila iväg så jag hinner ut till stallet.
puss


litet smakprov, har några till sånna här bilder.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0