En fin kväll!

Det blev ändrade planer. Vi åkte inte in till stan, jag träffade Irma i norrtälje istället. Vi gick och käkade middag och sedan gick vi på bio. Såg Snow White and The Huntsman. Mycket mycket bra film. Fick även höra nyheter om att min älskade är såld och åker om några veckor. Ush det är hemskt kommer troligtvis aldrig mer se henne. Det gör så ont i hjärtat. Sänder därmed alla mina tankar och kärlek till min fina vän Matilda som sålde sin super ponny idag. Tänker på dig hjärtat. Det är inte lätt det.
Imorgon var planen att spendera eftermiddagen hos Irma men hon ska till en kompis så vi skulle kanske ses på kvällen istället. Lite tråkigt för mig men jag förstår dem båda. Får ta en galen sovmorgon i stället och sen om vädret tillåter lägga mig på gräsmattan och steka. Låter rätt skönt må jag säga.
Men that's it för nu. kyss på er

mitt älskade hjärta, du är min största kärlek. världens finaste

Kommentarer
Postat av: Tilda

<3333

2012-06-13 @ 12:32:39
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0