En dag i stallet

Idag jobbade jag från halv 8 till 12. Sedan hängde jag med Irma tills hon åkte iväg mot Arlanda för att åka vidare till Tyskland. Jag var kvar ute i stallet och var med och sa hej då till alla fina tjejer som var här i veckan på läger. Spenderade sedan någon timme till i stallet men för en gångs skull på hästryggen. Red Irmas ponny Maja. Bara skritt och lite trav ute. Hon hade energi som inte fick plats i den lilla kroppen så hon var lite här och var. Imorgon ska hon ridas igen. Kanske blir någon mer ponny som ska motioneras. Vi får se helt enkelt. Nu är jag helt slut och i morgon ska jag sova ut för att orka jobba på söndag igen. Håller igång nu. Skönt för då hinner jag inte tänka, perfekt.
puss på er!
den här fula prinsen saknar man lite. haha. Lakritz, uuur mysig häst!

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0