Eftermiddagen och annat

Jobbat hela eftermiddagen med en fet mask på ansiktet. Det är bara att skratta och le när man är runt barnen och de andra. Onödigt att gå runt och se skit less ut. Kan ta det när jag är hemma helt enkelt. Det har hur som helst varit kul att jobba idag, förutom mitt humör. Barnen gör en faktiskt gladare. Sen har jag ju Irma där ute också.
Imorgon är det samma visa igen. Börjar vid 15 snåret och jobbar hela kvällen. Det ska nog bli bra. Har kommit fram till att jag jobbar nu fram tills på fredag är ledig i helgen sen är det jobb först ute i stallet måndag-onsdag sen på Landkrabban från torsdag-lördag. CASH FLOW WOHO.
jaja nu blir det inget mer babbel. höres imorgon..
i brist på andra bilder så får kissen vara med

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0