Allt är fel eller?

Är på riktigt keft humör. Just nu så sitter jag hellre hemma än att är ute och springer med vänner. Vet inte alls varför men känner mig bara allmänt nere och rätt less på allt. Rent ut sagt är trött på det här stället nu. Riktigt jävla trött, det är så uttjatat. Vill komma iväg ett tag, utomlands en vecka nu skulle sitta fint eller bara en annan stad för att tag. Har just nu inget att se fram emot. Har ingen häst och troligtvis kommer det inte bli någon heller. Det finns inga pengar som kan läggas på det nu och det är bara för mig att acceptera det. Sjukt tråkigt men så är det tyvärr. Känns som det kommer ta stopp med mitt största intresse. Som ett plus på allt det här så känner jag att jag har valt fel linje i gymnasiet. Vill inte alls jobba med hästar när jag blir stor. Vill ha det på sidan. Jag vill göra något annat.
Fan va blandat det här blev. Men allt känns så upp och ner just nu.


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0