tjenis penis!

Fitt hor dator som inte funkar. Nu försvann mitt låånga inlägg. PALLA
Aja, idag har vi varit på långritt med ungarna. Då det inte fanns hästar över fick jag ta äran att CYKLA. Ja, cykla, jag som är den lataste personen i världen cyklade i runt 2 timmar. Herregud vad jag känner mig stolt. Passade på att jobba lite brännan så hade bikini överdel och shorts på mig. As nice förutom alla minst 30 myggbett som har placerat sig på min kropp. Galet omys. Nu har jag hur som helst jobbat klart där ute. Har haft det sjukt bra, trivs med det jag gjort och det är faktiskt något jag kan tänka mig att syssla med mer. Imorgon är det andra jobbet som gäller, sjukt taggad och det ska bli kul att få träffa massa olika människor dagarna ut och in. Jobbar som sagt 3 dagar i veckan så det är inte alls så jobbigt på det viset. Hinner liksom ha sommarlov också. Men nu ska jag sluta babbla, ikväll blir det nog soffhäng eller ja jag vet inte. Vill göra en sak men vet inte om ja vågar, ååh det kanske kan bli bra men ändå inte? Vet att.. oj nej nu ska ja inte skriva mer. Personligt blev det. hehe
haha orkar inte med mig själv. sexymaama ... not! ; )

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0