so, what ?

Jobbat i 11 timmar och 20 minuter. Jag kan omöjligt beskriva hur fruktansvärt ont jag har i fötterna efter 5 dagars jobb stående och gående i runt 10 timmar per dag. Har under vissa stunder idag velaat spy för att det gör hemskt ont. Fyfan för min problem fötter. Ikväll hade jag tänkt att göra något men nu är jag så äckligt jävla trött så jag ska bara ta det lugnt. Får se till att göra något i morgon, efter jag tagigt en fin sovmorgon. åh vad skönt det ska bli.
Förövrigt så är väl det inte så jävla på topp. Är less på den här skiten som ja sitter fast i och så trött på det här stället jag bor på. Vill inget annat än att sticka här ifrån och upptäcka resten av världen. Men det får bli efter gymnasiet, då jävlar drar jag.
Aaa.. Mer var det inte att säga. puss
är bra på att fake le, haha stark sida.....

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0