Kväller i skogen bitches

Kära söndags kväll. Jobbade mellan 10 och 18 idag. Precis när jag skulle låsa och gå så ringde Emil och frågade om jag ville med på fest ikväll, eller ja snarare bad mig komma. Men tråkig som jag är så jobbar jag i morgon också. Dessutom ingen som vill hänga på. Skulle aldrig palla dra dit själv haha. Så nu sitter jag här ensam hemma och väntar på middag. Ska hoppa i säng tidigt idag så jag orkar upp i morgon och klarar mig igenom ett 10 timmars pass till. På tisdag får jag enterligen sova, satan vad skönt det ska bli. På tisdag kväll ska jag hitta på något, skiter nästan i med vem bara jag inte sitter hemma så är jag nöjd! Ska redan nu kolla runt lite hehe, kanske kan ta och träffa han som jag egentligen skulle träffat igår men inte blev av, hmm vi får se!
Nu ska ja se till så att jag inte bränner maten och sånt där.
PUSS
asså ja, tjena tjena

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0