Hallihallå

Varför bloggade jag inte igår kanske ni undrar, eller så gör ni inte alls det. Hur som helst så får ni reda på det. Hann helt enkelt inte göra det. Jobbade först på förmiddagen från halv 8 till halv 2 som vanligt. Åkte hem och käkade lite och sedan in till Norrtälje bokade en liten tid och åkte vidare till Tilda. Satt hos henne i 3timmar och vi pratade om hur hon hade haft det på sjukan och hur hon mådde nu och allt annat mellan himmel och jord. När jag kom hem runt 8 tiden var jag så galet trött att jag placerade mig i soffan och satt där tills jag gick och la mig. Orkade inte ens hämta min dator. Då är man trött. Idag var det jobb och stressade sen in till Norrtälje där fixade jag en liten grej och sen shoppade jag lite kläder och sånt. Fick även min första p-böter. HAHAH bra jobbat Lina, glömde p-skivan, korkat, I know. Nu är jag hemma och ska bara chilla resten av kvällen. Imorgon är det sista dagen som ledare på ridläder och på torsdag är det kasörska/servetris som gäller. taggataggatagga! Pengarna bara rullar in nu. Känns skönt.
Men nu har jag babblat klart om allt och inget. Puss!
fint... : )

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0