Grät i sömnen..?

Godmorgon!
Vaknade tidigare idag av att jag grät i sömnen, fyfan vad hemskt det var. Drömde om att jag var med när min finaste prinsessa skulle åka till sin nya ägare. Fan vad jag storbölade i den där drömmen, bara grät och grät och grät. Kan bara tänka mig hur det kommer vara i verkligheten. Börjar nästan gråta när jag tänker på det. Fyfan, min finaste♥
Låg i alla fall och försökte somna om men då sms Tilda och jag ringde upp och pratade med henne i 30minuter, det var mys. Har saknat henne så jävla mycket. Fin kompiis det där alltså. Idag så ska jag ringa till sjukhuset och försöka få en tid hos ortopeden för mina fötter. De är ju som sagt cp och jag vet vad felet är men mamma tyckte jag skulle försöka få några starkare smärtstillande utskrivet eftersom det gör så ont i fötterna när jag jobbar osv. Så det ska jag pyssla med idag och sen får vi helt enkelt se vad jag hittar på ikväll. Något ska jag komma på.
Nu blir det big as frukost, jag är piss hungrig! PUSS!
Eftersom att inlägget började med världens finaste så får det även avslutas med henne. Kommer aldrig hitta någon som henne, aldrig

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0