Godnatt

Min kväll har spenderats ute hos Irma. Det blev sjukt mycket snack om massa saker. Vi båda två är väldigt bra på att förstå varandra och lyssna, otroligt skönt. Nu är jag hemma och ska hoppa i sängen. I morgon ska ja sova ett tag men inte för mycket för då kommer jag inte komma i säng ordentligt imorgon när jag ska jobba på torsdag. Annars så ska jag och Irma käka lunch inne i Norrtälje och fortsätta snacka, sen ska jag träffa Tilda. När vet jag inte riktigt än men det löser vi i morgon. Så blir nog hemma hos henne på eftermiddagen ett tag. Det blir toppen.
Känner för att skriva ett riktigt deep depp inlägg, men vet inte om jag vågar skriva ut något sånt eftersom vem som helst kan läsa och ta åt sig. Hmm får bli en funderare på det.
Men nu ska jag snart hoppa i sängen. Puss
oldie, eller ja sådär

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0