fötterna värker

Vissa skulle idag juba, äntligen fredag. Det gör inte jag för jag ska upp tidigt och jobba i morgon igen. Dagarna rusar förbi och jag har förjävla ont i mina fötter. De är inte gjorda för att stå och gå på i 10timmar i sträck. Även om ja har de bästa skorna man kan ha så gör det hur ont som helst. :( Men stunt samma i det. Har haft det toppen på jobbet i alla fall. Nu när jag kom hem så skriver hur många som helst att de har biljetter till Justin Bieber nästa år.  Alla verkar vara helt galna, haha hemskt att erkänna men blir fan sugen själv, LOL. Jag som inte ens är ett fan, utan tycker om nån låt här och där samt tycker han riktigt duktig för att vara lika gammal som jag liksom. Menmen, sak samma. Ikväll blir det mys en liten stund kanske innan sängen väntar. Så var det med den saken!
KOLLA MITT FINA MÖRKA HÅR. ååååååh, så snart sommaren är slut ska ja färga tillbaka.
 

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0