Aldrig hemma!

Jag vet att jag inte bloggat på typ 2 veckor. Jag vet inte hur jag ska säga eller vad men jag och Tilda har helt enkelt träffat världens bästa grabbar. Mår så otroligt bra just nu. Det är så sjukt mycket blandade känslor hit och dit. Vet inte vad jag ska göra. Vet bara vad som är sant och vad som kanske kan hända. Men vi ska inte ta upp mer om det här och bara se vad som händer. Igår var grabbarna, alltså Alex, Tobbe. Martin och Robin hos mig med Tilda och Irma. Vi körde all in hela kvällen och hade det allmänt bäst. Ikväll ska ja o Tilda sova hos Martin men först ska vi ut och käka. Martin skulle med då så det blir kuuul. Jaja Inge mera snack nu, hörde av mig i alla fall!


Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0