Åkt runt lite här och var

Hallojsan!
Har nu placerat mig i soffan. Var hos Tilda på förmiddagen och hade det mys. Vi snackade om lite som hänt och massa framtidsplaner. Mycket som ska göras när hon börjar bli bättre. Fina tjejen, tycker så otroligt synd om henne men vet att hon är stark och att hon kommer klara sig. ♥ När jag åkte från Tilda så var det direkt in tll Norrtälje och träffa Irma på en fika. Det var jätte mysigt, vi gick sedan ner ett varv i centrum för Irma skulle köpa en present till sin syster dotter. Efter ett tag åkte vi hem och nu sitter jag här. Är rätt trött på något konstigt vis, men det är kanske då jag kommer i säng ikväll och orkar upp i morgon. 
Det var allt för nu och jag hör nog av mig senare ikväll. Puss
HAHAHAH satan, höstterminen i 9:an var det här ;)

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0