Tankar gånger 100

Hur ska jag kunna veta säkert att jag har så starka känslor för en person. Och om jag inte vet säkert själv att de är sådär jävligt starka, hur ska jag då kunna berätta för andra vad jag verkligen känner. Jag vet hur det är nästan ändå. Gillar jag personen? Ja, riktigt jävla mycket, har aldrig kännt såhär förut och det gör mig en aning rädd. Fast inte som jag trodde. Åh det är så jävla mycket som snurrar i mitt huvud just nu. Gör jag en sak skiter det sig i andra änden, gör jag en annan så skiter det sig någon annan stans. Jag måste få ihop allt och det är fan inte lätt. Står inför något vackert, riktigt vackert. Men samtidigt kan det vara förlusten av de bästa som jag har nu. Och jag tänker aldrig i hela mitt liv förlora min bästa vän.
Kunde inte någon berätta för mig att det skulle vara så svårt att ha allting så kanske ja visste vad jag gav mig in på innan jag redan är indragen i smeten.
Åh, kärlek, kompisar, bråk, lycka, tårar osv. Det är väl livet helt enkelt.

Kommentarer

Komentera här:

Ditt namn:
Komma ihåg mig i framtiden?

E-postadress: (kommer inte att synas)

Har du en hemsida/blogg? Skriv den här:

Lämna din komentar här:

Trackback
RSS 2.0